Tuesday, January 6, 2009

It's time to cut my hair......

I woke up feeling really good this morning. Anytime I hear birds singing I'm happy...so I'm about to jump in the shower, walk down to the bank, and then get a hair cut. I hate going to the barber shop but my barber, JJ is one cool ass brother so I don't mind supporting his business. I just don't like cutting me hair, but when I jump in business mode I have to get fresh. A fresh haircut do make you step yo swag up..lol So when yall see my out on the streets of ATL and I have a beard and my hair is curled up on my hair that means I have been creating new artwork and I'm back in my "dread" head mode. I'm carefree and don't give a fuck what anyone is thinking...I close myself off in my own world and create my most personal artwork. But when you see yo boy with a fresh cut and the waves spinning, I'm in money business mode. The swag is on 100, and I'm fresh from head to toe. Even tho I get haircuts I rarely even show my hair, I wear hats everyday (thats my trademark) from grown men style hats to of course Nu era fitted. Let me jump in the shower and get ready,...this blog ain't bout shit..LOL
Peace yall I will write something real later...maybe this walk to the bank will inspire me...blessings!

Chilling at City of Ink!

3 comments:

Authentically U - Bride said...

I like the ones that ain't bout $ish as much as I like the "real" ones!!

I'd love to see a pic of how your haircut came out!! :-)

Assertive Wit said...

I saw them curls on the picture of the lotus...I was gonna ask you what was going on with a haircut LOL

Brandi Pettijohn said...

that was funny...its still good insight to you...i got a pic of you with the curls on the back of the head...I'm about to post your blog...on my blog, you tube and facebook...i send you the links when im done...thanks again...i might even have a tat in mind for the trade...if we still on for that...